poniedziałek, 10 listopada 2014

Pomysł na tegoroczny kalendarz adwentowy

Robicie? Ja tak. Dla córki. Obiecałam więc słowa dotrzymam :-)
W tym roku stawiam na rolki po papierze toaletowym. Przeszperałam internet i znalazłam fajne inspiracje. Oto ten, który planuję zrobić:






Źródło: INTERNET


Bardzo fajny pomysł :-) 
Spróbuje go zrealizować o ile pozwoli na to czas.



A oto kilka innych inspiracji z rolkami:













Źródło: INTERNET


A Wy, jakie macie pomysły na kalendarze w swoich domach? :-)


Pozdrawiam.
Pyśka.













3 komentarze:

  1. Suuper inspiracje :))) Bardzo mi sie podobaja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie robie , ale pomysł na rolik po papierza jak zapakowanie prezentu super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne. Daj koniecznie znać jak wyszło!

    OdpowiedzUsuń