piątek, 20 września 2013

Sowa i spółka ;-)

Znana już na pewno większości Wam z blogowego świata pewna sowa i girlanda, która została podarowana w prezencie mojej córeczce na trzecie urodziny. Prezent ten sprawiła (w sumie nam bo i ja jestem z niego bardzo zadowolona) Staniszka z bloga STANISZKOWY DOM za co bardzo jej dziękujemy ;-)
Julka już się do niej bardzo przywiązała, tuli ją zaraz po powrocie z przedszkola i wieczorem w łóżku z nią zasypia...
Ja natomiast jestem zachwycona wykonaniem, kolorystyką, a moje ohy i ahy nie mają końca ;-)
Często snuję sobie plany o własnych kątach, o tym jak je będę urządzała i w jakim będą stylu, akurat trafiło się tak, że girlanda będzie pasowała idealnie do przyszłego pokoiku Juleńki, razem z sową oczywiście...


Zdjęcia nie są najpiękniejsze niestety
ale pogoda za oknem, skutecznie uniemożliwia mi
zrobienie lepszych :-(




Ulubienica Julii ;-)
Za prezenty dziękujemy.


A oto i kilka inspiracji pokoików dziewczęcych, jakie mam wyobrażenie, plany... 
Na pewno będzie typowo dziewczęcy - biel, pastele, pudrowy róż... Z pewnością też zechcę połączyć trzy różne style - Skandynawski, Prowansalski i Angielski.  Już się nie mogę doczekać dnia, kiedy moje marzenia będę mogła przeobrazić w rzeczywistość ;-)

Źródło: INTERNET










Tak mi się marzy...


Ja aktualnie zajmuję się trzema projektami (metamorfozami), zakupiłam też trochę materiału więc będzie się również szyło, ale póki co nie idzie mi się zabrać za cokolwiek... Pogoda za oknem nie nastraja pozytywnie, nie emanuje energią i ja tej energii nie mam. Poza tym, odkąd Julka poszła do przedszkola to jakoś tak szybko ten czas leci i nie ma go tak na prawdę na nic. Już nawet o Cardmakingu zapomniałam ;-( 
Czekam na słońce i przypływ chęci.
Jak zakończę swoje poczynania to efektami podzielę się z Wami.

Pozdrawiam
Mnóstwo słońca życzę.
Pyśka













5 komentarzy:

  1. Świetna ta sówka.:)
    A najważniejsze, że córeczka zadowolona.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sówka, idealna do przytulania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne wnętrza, aż się rozpływam, a sówka i girlanda ekstra sama szukam odpowiedniej girlandy do chłopięcego pokoju :) Pozdrawiam jesiennie

    OdpowiedzUsuń