piątek, 20 grudnia 2013

Świąteczne prezenty i PODAJ DALEJ.

Tak na szybko. Dziś z rana zawitał u mnie Mikołaj pod postacią listonosza ;-)
Otrzymałam dwie paczuchy - jedną od Marysi z Bloga http://miekkaprzestrzen.pl/ , a paczkę wysłała do mnie, oraz wykonała Cottoni  - dziękuję dziewczyny! Druga paczka przyszła od Gosi - wzięłam u niej udział w zabawie PODAJ DALEJ no i mam cudeńka - dziękuję!

Oto cudowności wykonania Cottoni otrzymane dzięki Marysi:




A oto niespodzianki od Gosi:






BARDZO WAM DZIĘKUJE !!!




Tak więc teraz ja zapraszam do zabawy w Podaj Dalej. 

1.  Dwie pierwsze osoby które wyrażą chęć udziału w zabawie zostawiają komentarz pod tym postem.
2. Zabawa przeznaczona jest tylko dla aktywnych blogerek(to ważne!)
3.Czas na wysłanie niespodzianek 365 dni. (ja machnę niespodziankę szybciutko - uwielbiam robić prezenty ;-)))
4.  Po otrzymaniu niespodzianki ogłaszają zabawę u siebie na blogu.

Kto chętny? ;-)

Zapraszam do zabawy!


Ahh, pięknie dziś się rozpoczął dzień ;-) Oby też tak się zakończył...
Uciekam bo obowiązki wzywają, a dzień mija.
Tak w ogóle to dlaczego tak szybko ucieka czas? Dzień jest za krótki, zdecydowanie za krótki...

Pozdrawiam Was!
Pyśka.








2 komentarze: